Durf te vragen
Je kunt niet alles weten. Dat is te begrijpen. Hieronder de antwoorden op veel gestelde vragen. Zit je vraag er niet bij? Stuur ons een email en je ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord.
Vraag & antwoord
Welke producten zitten er op de borrelplanken?
De borrelplanken bevatten een gevarieerd assortiment van
kazen, vleeswaren, crackers, dips, noten, vers- en gedroogd fruit. Alle
producten heb ik met zorg uitgekozen want ik wil het van de beste kwaliteit aan
u aanbieden. Mijn borrelplanken bevatten dus geen standaard product van een
groothandel, maar met unieke kwaliteitsproducten van de lokale ondernemer.
Hoe blijven de producten vers?
Onze planken worden dagvers bereid. Bewaar ze tot gebruik in de koelkast en consumeer ze bij voorkeur dezelfde dag.
Hoe ver van tevoren moet ik bestellen?
We vragen je om minimaal 2 dagen van tevoren te bestellen, zodat we alles vers kunnen bereiden. Voor spoedbestellingen kun je ons altijd even bellen.
Bieden jullie ook glutenvrije opties aan?
Zeker, bijna al onze producten zijn glutenvrij. Stuur even een berichtje of mailtje zodat we de schaal compleet naar wens kunnen maken.
Bieden jullie vegetarische of veganistische opties aan?
Dat hebben we niet standaard in ons assortiment. Maar u kunt ons hier altijd over informeren en dan kijken we samen naar een plank op maat.
Is de plank voor borrel of maaltijd?
Bij het samenstellen van de plank gaan wij uit van een borrelplank. We houden een totaal van 300 gram per persoon aan, zodat er genoeg is om van te genieten tijdens een gezellige borrel. Voor de kinderplank rekenen
we 100 gram per kind, met hapjes die speciaal zijn afgestemd op hun smaak.
Wil je een plank die als maaltijd kan dienen? Laat het ons weten, dan passen we de samenstelling en hoeveelheid aan!
Wat voor schalen en bakjes gebruiken jullie?
Onze schalen en bakjes zijn composteerbaar en gemaakt van duurzame materialen, zoals palmblad of suikerriet. Na gebruik kun je ze bij het GFT-afval weggooien.
Hoe kan ik een borrelplank bestellen?
Bestellen kan via de website of door een appje te sturen. Laat dan weten welk thema je kiest en voor hoeveel personen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Zeker! U ontvangt een bericht als de bestelling klaar is om afgehaald te worden.
Bieden jullie bezorging aan?
Ja. Voor bezorging rekenen we extra kosten, afhankelijk van de afstand.
Is De Plankelier op zondag geopend?
Nee, wij nemen op zondag geen bestellingen aan en leveren dan ook niet. Vanuit ons christelijk geloof houden wij deze dag vrij als rustdag. We hopen op je begrip en helpen je natuurlijk graag op alle andere dagen van de week!
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt ons bereiken via info@deplankelier.nl, WhatsApp (06-40649215)
of een berichtje sturen via Instagram of Facebook. We helpen je graag verder!